Monday 3 January 2011

NDZ COSMETIK


RM67.00 PEK PERCUBAAN

Rahsia kecantikan wanita terbongkar

Keistimewaan NDZ :
...
Mengandungi paduan Ekstrak Mutiara, Akar Kayu Manis dan Vitamin B3 yang terbukti efektif membuat wajah tampak lebih putih, cerah dan berseri.

Diperkaya dengan Lanolin. Bahan ini merupakan pelembab yang berkhasiat untuk menjaga kelembutan dan kehalusan kulit, mencegah iritasi bahkan mampu memperlambatkan terbentuknya kerutan dan garis halus pada wajah akibat penuaan.

Dapat melindungi kulit dari sinar matahari. Sinar matahari boleh menyebabkan kekeringan pada kulit dan menimbulkan bintik-bintik hitam pada wajah.

Extra keistimewaan Ndz Stokis Kak Azzah & Kak Aton telah dimasukkan dengan ‘ Aura Seri Wajah’ yang dapat menambahkan kecantikkan dan keserian wajah anda.

Sesuai digunakan untuk wanita dan lelaki.

" BERI BUKTI , BUKAN JANJI "

Khasiat:
Dengan memakai NDZ Cream secara teratur maka kulit wajah anda akan nampak lebih putih berseri dan terjaga kehalusan dan kelembutannya.

Cara Pakai:
Ratakan NDZ Cream secara merata pada wajah anda setiap hari pada saat sebelum atau setelah bangun tidur, setelah terlebih dahulu membersihkan wajah anda.
Reaksi: Apabila terdapat perasaan gatal, panas atau kulit wajah memerah setelah anda memakai NDZ Cream ini, hal itu adalah petanda bahawa cream ini sudah meresap dan mulai bekerja. Anda boleh meneruskan pemakaian cream ini.

 

No comments:

Post a Comment