Tuesday 8 March 2011

Kopi Kelapa Dara

                                                                               RM50(8 sch)
                                                                   (harga tmasuk ngan pos laju)

Kopi kelapa dara,adunan herba terpilih dari seluruh dunia dan berasaskan minyak kelapa dara,di eksperimentasikan dari pakar-pakar berpengalaman puluhan tahun. Kajian dan ujian berulang kali di lakukan dan hasilnya kini seperti yang telah di ketahui pelusuk alam. Kopi yang mampu mengembalikan kebahagiaan rumahtangga,mengubati penyakit,menjadi rebutan ramai. Telah ramai yang menggunakan pasti mengangkat ibu jari dan mencari kembali produk kegilaan ramai ini. Bagi yang belum mencuba,satu kerugian dan yang telah mencuba pasti tidak sabar untuk meminumnya kembali.

Percayakah anda,dari sebatang kelapa yang tinggi menjulang boleh menghasilkan kopi yang terbaik?? Bioasli telah membuktikannya pada hari ini,dari pokok kelapa yang serba guna ini terhasilnya kopi yang cukup di gilai ramai. Tidak kira lelaki atau perempuan,bangsa atau apa sahaja boleh menikmati minuman yang cukup sedap ini. Bertindak dengan meningkatkan peredaran darah dalam tubuh badan kita,menjadikan badan aktif dan bersemangat untuk berjuang di medan perang atau lautan bergelora.


Zaman dahulu,sang isteri malu-malu untuk meminta hubungan dari sang suami. Tapi pada alaf 21 kini,tiada lagi malu-malu untuk isteri menyuarakan hasrat hendak bersama. Jadi jangan terkejut kalau anda sang suami apabila pulang kerumah nanti si isteri dah bersolek dan ajak minum kopi kelapa dara. Jadi paham-paham lah kalau isteri dah bagi signal macam tu. Dan pula,sang suami janganlah hanya minum seorang diri,ajak lah sama isteri minum bersama supaya bersama-sama dapat menikmati malam yang penuh keindahan nanti

No comments:

Post a Comment